05.02.2012

Fleire nålebrev og strikkemappe.

Å laga slike nålebrev kan lett bli ei dille.

Og kombinasjonen mellom sying, strikking og brodering, gjer at det blir eit avvekslande arbeid.

Det er eit fint prosjekt til å få brukt stoffrestar, og broderigarn.

Elles kan ein pynta med diverse ting og tang som ein har.

Så hadde eg akkurat nok stoff igjen til to slike.

Inni er det plass til både nåler, maskemarkørar, sikkerhetsnåler og ellers det du treng.

Eg likte så godt dette stoffet til strikkemappe, så då eg såg at eg hadde eg  nok igjen til ei til med tilbehør, så vart det slik. Det meste av dette blir nok lagt ut i hobbybutikken min etter kvart.

Ha ein flott søndag :)

8 kommentarer:

Bundingen sa...

Så fine disse nålebreva ble! Alltid kjekt med litt pynt på. Nydelig strikkemappe også. Slike blir det aldri for mange av for oss som har flere prosjekter på gang samtidig. Ha en fin søndagskveld!

Greta sa...

Du er så kreativ og flink. det må eg berre få sagt. Skal jammen ta emg ein tur inn på den butikken din snart. Fortsett med å vere kreativ. Og ha ei flott ny uke. klem

Tonemor sa...

Wow disse er virkelig smarte og flotte.
God søndagskveld
Klem Tone

Mayen sa...

Stilig! Skjønne godt at du blir hekta;-) Fikk faktisk en idè av strikkemappa du har laga, trur æ treng en sånn, bare som skopose!!

Tesha sa...

Ja, diller er det fort gjort å bli ramma av!
Men du og du, denne dilla var SØT - og praktisk!

Petrinetrollmor sa...

Så mange fine nålebrev ! Eg har også laga nokre nålebrev, mine er brodert. Men trur du eg finn dei igjen då ? Nei, og derfor har nålene mine over alt ! SurpeSara de lux!

Strikkemappa var også stilig!

Ønsker deg ein fin mandagskveld og ei fin ny veke:)

Kjersti M sa...

Så mye flott du har sydd.
Likte også stoffet du har brukt i stikkemappene godt. Nydelig.

Janne sa...

Så kjempetøffe nålebrev og strikkemappen var lekker!
Du er virkelig kreativ!
Tusen takk for kommentar hos meg!:)
Ønsker deg en god helg!
Klem fra Janne