25.08.2012

Endå fleire rosinboksar

Eg fekk sjølvsagt dilla på å hekla trekk til rosinboksar, etter å ha hekla til ein i forrige innlegg.

 Boksane er i grunnen veldig praktiske og fine til oppbevaring av diverse hobbyting, eller anna ting og tang.

Litt finjustering og forandring denne gongen, ellers er dei ganske like.

Dette er jo og eit fint restegarnprosjekt.

Slik gjer eg det: Legg opp 50 lm med heklenål 3,5. Antal lm og heklenål må du tilpassa garnet som du brukar. Det må vera litt stramt så det sit godt. Hekle stavar til trekket er langt nok. Her har eg hekla ei rad med krepsemasker til slutt.

Ynskjer deg ei fin helg :)


7 kommentarer:

Anonym sa...

Hei.
Sååå smart og kjempefint,har kastet utallige slike,har aldri kommet på å hekle trekk rundt. Takk for tipset.:))
Klem fra Mette.

Bundingen sa...

Så fine! Artig å lage flere i ulike farger når en først er i gang.

Ha en riktig fin søndag!

Klem

STEINKJERRINGA sa...

Kjempesmart. Noterer meg oppskriften straks og med en gang!

duBedåre sa...

Så herlige bokser! Her må visst hele familien bare kaste seg på rosinspisetrenden, om mor skal få noen bokser å hekle trekk til! (0:

hobbystua sa...

Hei og riktig god høst:) Ja ser at du har laget mye fint siden mitt siste besøk her,og så artige disse trekkene til rosinboksen er.Og flott at du deler mønster:) Skjønne babytepper i duse farger har du strikket,,ja det er glede i hver maske en strikker og hekler:) En flott helg ønsker jeg deg:)

Tesha sa...

Kjempeidé! Rett og slett...

Ruths datter sa...

I like, I like. Artig påkommet.
Klem