16.08.2013

Litt av kvart

Eg er så heldig at eg har fått to pakkar i posten denne veka. Det er alltid kjekt, sjølv om eg veit kva som er inni. Eller nettopp derfor.

Frå Petrine og Barnum fekk eg denne herlege mini-Barnum. Eg er alltid like fasinert over kor levande ho greier å nålefilta figurane ho lagar.

Greide ikkje å få eit godt nok bilete av han, men han liknar veldig på Barnum som du kan sjå her i bloggen hennar. Tusen takk Gunn, for at du gleda meg slik.

Så var eg så heldig at eg vann denne flotte fotlenka hos krysantemum design. Det er ein  japansk fletteteknikk som heiter kumihimo, som du kan sjå meir om her i bloggen hennar. Ho har og ein nettbutikk med flotte produkt. Tusen takk til deg og Line, for flott premie.

Så fekk eg besøk av bestemorguten i sommar.

Og eg hadde hekla denne blekkspruten til han. 

Men aller mest var han nok opptatt av bilar. 

Og å sjekka at kaka blir god.

4 kommentarer:

Unknown sa...

Masse nytt her ja. Grattis med flotte pakker i posten. Og så har du kosa deg i sommer med bestemorguten skjønner eg. Skjønn gut var det. Håper du har planer om å kose deg i høst også. ha ei super helg

Misemor sa...

Hei på deg. Herlig med pakker posten!
Så delikat det sybrevet under er var da. =) Nå fikk jeg lyst til å sy!!!
Tusen takk for hyggelig besøk på bloggen min for en tid siden, det blir litt lite tid til blogging for tiden, men nå er ferien i gang og jeg kan endelig få besøkt de som har lagt igjen en liten notis hos meg.
Jeg har også en liten Give-away på gang, så ta gjerne en titt innom.
Hilsen Tone =)

Sylke Feldhusen sa...

Sp fine ting du har fått! Og morsom blekksprut du har heklet, da ble nok gutten glad ;)

Ha en god uke! Klem

Ruths datter sa...

alltid kjekt med pakker i posten. Artig blekksprut du har laga. Mormorgutten min er også mest opptatt av biler. Tre år og glad i tøffe ting på hjul.
Klem