20.02.2014

Gensar

For ei stund sidan strikka eg denne gensaren til eine sonen.

Oppskrift og garn er frå Pickles. Eit flott tweedgarn som var veldig godt å strikka med.

Eg forandra på nokre småting i oppskrifta, for å tilpassa den til han som skulle ha den.

Gensaren har ei annleis raglanfelling som eg ikkje hadde prøvd før.

Han ville ha mulighet til å ha ein tettare hals, så eg sydde i ein knapp, og hekla ei hempe. Eg kunne jo ha strikka inn eit knapphol når eg strikka kragen, men då visste vi ikkje at det vart aktuelt. Og heile kragen er strikka samtidig med bolen, så det var ikkje fristande å ta opp igjen så mykje berre for eitt knapphol.

 Hempa viser, men det var greit. Gensaren er forlengst i bruk, og den fall i smak.

Takk for at du stakk innom, og god helg :)

13 kommentarer:

Stubbetufsa sa...

Varm, god og praktisk genser!
Tenker han er glad for den!

Birgitte sa...

Fin genser! Lur løsning med hempe og knapp!

Unknown sa...

Stilig genser til sonen.Skjønner at han vart fornøgd. Lurt med hempa når ein ikkje visste om at han ville ha knapp før da. Ha ei god helg

Unknown sa...

Kjempefin genser!! :)

Mia sa...

Vilken fin tröja, halsen var både smart och maskulim, förstår den fall i smak.
Spelullen har jag kjøpt via en dame på FB, du finner henne her;
https://www.facebook.com/bentekarin.litleskare

Ha en fin helg :)

Bundingen sa...

Kjempefin og tøff herre-genser, akkurat slik de liker den skulle jeg tro!
Kjekt å strikke noe som blir tatt i bruk med det samme.

Klem fra Ingunn

malla-b sa...

Kjempefin gensar!

KariL sa...

Knallsuper og stilig genser. Tenker den fort kan bli en favoritt.

BrittB sa...

Så flott genser du har strikket til sønnen din!!
Ser i innlegg under her at du er ei allsidig håndarbeidsdame; strikking, hekling, hakking og søm...så flink du er - og så mye fint du har laget! Det skal bli spennende å følge deg videre.
Tusen takk for hyggelige kommentarer på bloggen min, det setter jeg stor pris på! :-)
Ønsker deg en fin onsdagskveld! :-)

elle-melle sa...

Så fin genser!
Jeg er på utkikk etter mønster til en genser til mannen, men det er vanskelig å finne noen som frister. Det skal friste når man skal strikke så store plagg som til voksne mannfolk. Denne likte jeg, spesielt den fellinga rundt ermene. Får høre om den faller i smak hos han som skal ha den.
Kjempelurt med hempen:)
Legger meg til som følger her. Så kjekt å treffe blogger man ikke har sett før:) og takk for kommentaren inne hos meg.

Ruths datter sa...

Sånne gensere er så gode på. Ikke så varm i halsen. Nydelig garn det der.
Klem

Berit sa...

Flott herre genser, den så utrolig deilig ut :)

Randi sa...

En skikkelig flott herregenser.
Den hadde garantert falt i smak hos min mann.