03.12.2017

LUKE NR 3

I luke nr 3 finn du desse glasbrikkene. Dei er sett ned med 20% pluss frakt. Her er det glasbrikker både i julefargar, og i meir nøytrale fargar. Tilbodet gjeld fram til eg legg ut eit nytt produkt i morgon.

Sidan det er første søndag i advent i dag, vil eg og ha ein liten gje-bort. Det er denne nåleputen som er laga i ein teknikk som heiter hakking. 


Legg igjen ein kommentar dersom du vil delta. Så trekkjer eg ein vinnar når eg legg ut til luke 4 i morgon.

Ynskjer deg ein fin første søndag i advent :)

3 kommentarer:

Stubbetufsa sa...

Fin nålepute! Nåleputer får man aldri nok av!

Barwitzki sa...

Glasbrikkene rød og grøn var så fint.
God første adventssøndag KVELD. Hilsen til deg.
Viola

Sylke Feldhusen sa...

En søt liten nålepute :) Jeg blir gjerne med på trekningen, kan aldri få for mange nåleputer!
Hilsen Sylke